Torsdag

Imorse när jag vaknade var jag så jääävla trött och tänkte nästan stanna hemma men tänkte att Folkhälsan är ju så viktig och vi gör alltid uppgifter på lektionerna som måste vara inlämnade för att ens få G i kursen. Så jag kämpade mig till skolan i -8 svinkalla grader.... För att inte göra ett jävla piss, Nån tråååkig tant kom dit och sa sånt som man ALDRIG hört förut som.. "Om man börjar dricka alkohol tidigt är risken större att man blir beroende", "Om man har en kompis som använder droger ska man försöka prata med dem" blaaablaaa.. Så läraren blev sur när vi satt och svammlade istället för att lyssna.

Sen slutade vi och jag åkte hem.. Amanda skulle komma kl12 men då ringde hon och hade nyss vaknat så hårfärgningen blir lite fördröjd men hon borde vara här snart.  Har hunnit prata en stund med Gullepojken oxå som ringde på sin lunchrast och sen har jag druckit en smoothie. Just nu är jag svinjävla trött och ska ta mig en kopp te.



Wanna sleep :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0