Jul jul strålande jul

Mmmmm va det är gott med glögg !! Men det saknas definitivt en varm lussebulle till... Vi har inga kakor alls hemma och jag har varit sugen nu i flera dar :(

Hursomhelst har jag tjuvstartat paket-inslagningen för i år :) Har slagit in ett åt Emil och ett åt Emmeli. Har även kommit på några fler julklappar jag ska köpa (Hade egentligen tänkt göra det idag men latmasken kidnappade mig).

Har pratat med både Amanda & Emil ganska länge idag och Amanda tycker jag ska med på krogen i helg.. Jag tycker att jag är rädd för krogen. Imorn ska jag föresten vara med Amanda och slinga hennes hår :)



Nåvääl... Eh... Jag har inget att göra. Ska ta å skriva ut mit historiearbete nu och sen kanske ta en promenad eller nå ? Jag saknar att Emil inte är på msn.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0