pihi

Jag kommer från: Luleå

jag är just nu: Nyduschad

hur gammal är du: 18


tycker du om någon just nu: Mmm :)


om sex månader är jag: Vääldigt nära studenten

Jag samlar på:  Typ inget.. Förutom pengar dårå.

 gröna eller röda äpplen: Äter bara gröna äpplen.


 vem ringer du när du är arg/ledsen:
Beror på vad de handlar om men oftast Amanda.


gillar du golf: Njae.. Minigolf isåf ;D


vilken tid gick du upp idag: 06:30 först sen 11.50


har du sovit i din egna säng inatt: Nee, I Emils skitsäng som är mycket sämre än min.


har du strumpor på dig nu: Nej


 
hur svarar du i telefon: Typ Hej, Hallå eller Ja


är du ensam nu: Jo.. nån timme till


vad ska du göra ikväll: Jag vet faktiskt inte vad vi ska göra ?


Vad gör du imorgon: Vet inte vad  vi ska göra då heller faktiskt :P


var vill du bo när du blir stor: Lule eller nå


är det okej att gråta: Ja när man är ensam


när grät du senast: Kommer inte ihåg men jag höll på att börja gråta en dag för att en läxa var jobbig haha.


vilken årstid tycker du bäst om: Sommaren


laddar du ner musik och film från Internet: Bara musik.


vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ett hus.


bär du glasögon eller linser: Nej, Inget av de.


tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej men det är inte riktigt okey att köpa kläder på typ Ica Maxi ?


När går du upp ur sängen på en helgmorgon: Ja lite olika men vid 9 oftast


har du piercing:  Ögonrbynet och öronen om man ska räkna dem.


vill du gifta dig: Har inga planer på det nej

vill du ha barn:  Ja senare


solar du ofta: Aldrig

är du bra på att laga mat: Jo, det tycker jag


gillar du att dansa: Näe


är du flygrädd: Lite


hur vig är du: Haha, Inte så värst


vad dricker du helst när du är törstig: Vatten ofc !


vilken är din favoritglass: Den nya Calippo ananas/citron, Twister, Mjukglass med saltlakriströssel

tror du på ett liv efter döden: Nja.. Isåf att man föds till nåt annat fast i samma värld.


tycker du om sushi: Jo :D

vad äter du helst när du ser på film: Ostbollar ! Godis, Chips, Popcorn och annat snarra är oxå okey.


lever dina föräldrar tillsammans: Nixpix


vad heter du i mellan namn: Amy isabelle


är du morgon eller kvällsmänniska: Både och.. Pigg på morgonen och svårt att somna på nätterna.


vilken ögonfärg har du: Grå/Blå


vilken hårfärg har du natuligt: Blond


vilka hårfärger har du haft: Vanlig blond, Vitblond, Rosa, Brunt, Svart, Blått underhår. Sen lite slingor åsånt.

har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja


biter du på naglarna: Nej, FY !

är du beroende av något: Läppsyl.. Kanske te oxå


hur ofta tränar/motionerar du: Never :S ! Shame on me


Senaste låt du hörde: Kommer inte alls ihåg.


vad gör du på helgerna: Typ... Jag vet inte


brukar du bädda sängen: Ibland om jag är seriös


Hur många timmar sover du om nätterna: 7-8


senaste bok: Cash - Själviografin


har du kysst någon under den senaste veckan: Jaavisst, Senast Emil innan han for till jobbet


vad var det senaste du sa: ah hejdå... pusspuss


önskar du att du bodde någon annanstans: Nä det kan jag faktiskt inte påstå


vem kramade du senaste: Emil


saknar du någon nu: Ja Troja


hur många lampor har du i ditt rum: 2


vem ringde dig senast: Emil


gillar du att slåss: Make love, Not war


vad är du allergisk mot: Stupidness


var du glad igår: Njäh, Inte så värst när allt bara jävlades med mig.


vad är din favoritfärg: Svart


sminkar du dig: Sällan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0