Onsdag

Nåt troll måste ha varit och bytt ut min dator inatt för den är sig inte alls lik idag... Den segar ihjäl sig (Och mig) och öppnar en jävla massa reklamsidor hela tiden. I hate that shit !


Jag är ledg idag och det firade jag med att sova till klockan 10 och vakna med huvudvärk. Jag drack grönt te och åt fiberrost med avokado till  frukost. Brödet var torrt och det var inte så smaskigt. Nu har jag nyss duschat och det svider i ögonen.

Dagens höjdpunkt lär väl vara när Emil ringer mig efter in kurs så jag sk bara vänta å vänta på det.. Egentligen borde jag ringa och höraom jobb på jul, läsa ut en bok, lämna tillbaka den i stan och fara på Dollarstore och köpa några grejer jag hittade igår.



Jag känner inte riktigt för att göra nåt av allt jag borde.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0