Hej

Tänkte berätta lite om min dag.. Jag hade först tänkt be Troja komma hit så hon kan vakta mig från allt hemskt som kan  tänkas finnas. Mamma ska ju jobba natt såå jag tänkte de hade vart kul me lite sällskap. Men jag ångrade mig sen, Det är för dåligt väder för promenader & utelek och jag har för mycket läxor för att egentligen ha tid all sällskapa med henne så det blir nog bättre en annan dag.

Det blev inget av mitt inplanerade övningskörande heller för att jag blev sur och trött, När jag vaknade efter min sovstund var jag ännu mer sur och hade ont i huvet.

Jag har inte orkat börja med några läxor än heller men efter middagen ska jag göra färdigt mitt hemprov. Till middag blir det föresten Laxburgare med fiberbröd, Isbergssallad, Skivade Tomater och hemmagjord jättegod guacamole :)



Jag har suttit och kikat lite på hm iaf och hittat 2 saker ja tror jag ska köpa.. En röd kofta och ett rött linne som jag kan ha till min vita kofta. Jag äger verkligen inga röda kläder.. Så det är på tiden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0