Hallååw

Nu ni kära vänner har jag varit på Dollarstore där jag köpte en present åt Emil, En åt Mamma och En åt Pappa. Ska slå in dem idag och jag har kommit på rim till 2 av dem :) Sen for vi och handlade på Kvantum och jag köpte en Saffransnurra eller vad dem hette.. Typ en bulla med saffranssmak och nåt gott där i så jag ska äta den och dricka glögg snart :) Köpte föresten en Tatueringstidning oxå som jag ska kika i.


Ja vad har jag mer att berätta ? Det var ju jag som körde överallt idag och det gick jättebra nu igen, Skönt ! :)




Jaja.. Ska väl slå in nåt paket nu :)


Kommentarer
Sandra

Du måste ju få ditt körkort snart! :D

2008-11-22 @ 14:17:06
URL: http://nissandra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0