Fredag

Nu är det äntligen helg, Ska bli skönt eftersom jag vart så skolless den här veckan ! Det var bara Jag & Sandra i skolan  idag oxå.. Börjar bli mer regel än undantag. Vi hade hursomhelst Historia och började på ett nytt kapitel, På samhälls pratade vi bara och åt Smörgåstårta som inte var så god.. Gjorde inte spec mycket på Näringsläran heller eftersom att vi blev klara så fort.. Ska börja med näringsberäkning nästa vecka och det verkade lite jobbigt.


Planer för helgen ? Typ inga alls... Är nog helt säker på att jag inte vill följa på krogen iaf så det enda jag vet hittils är att jag ska köpa och slå in julklappar. Kanske passar på att göra bort ännu mer på Projektarbetet och mitt arbete om UNICEF.
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0