En helt ny lista !

Beskriv en riktigt bra kyss.
Personen man kysser ska ha bra andedräkt, mjuka läppar, inte vifta runt med tungan som en elvisp och inte sätta spott i munnen på en. Allra bäst blir det ju givetvis när det är med nån man tycker om.

Om en kändis fick bo hos dig en vecka, vem skulle det vara?

Oj...Ingen aning. Nån kul och normal ?

Vad vill du alltid ha i kylskåpet?
Pålägg av olika sorter eftersom mackor is the shit.

Är det okej att flörta över internet när man är i ett förhållande?
Absolut Absolut inte. I ett förhållande flörtar man inte med andra på ett endaste sätt.

Vilken egenskap skulle du vilja ha?
Positivare !

Vilka egenskaper är viktigast hos framtida partner, rangordna dom.
En med båda fötterna på jorden om ni fattar vad jag menar, alltså typ normal, intelligent, ordning på sitt liv. Sen givetvis rolig, snäll, omtänksam.

Vad är receptet på ett lyckat förhållande - nämn tre ingredienser.
Tillit, Vänskap och Kärlek.


När gjorde du senast bort dig?
Haha.. Ja jag vet inte. Tror inte det händer så ofta ?

Du står i baren. vad beställer du?
En öl, Drinkar är väl så dyra.

Du & din partner har varit ihop några veckor, och han börjar flytta in saker hos dig. hur reagerar du?
Om man bara varit tsm några veckor är det ju lite väl. Men det beror på hur man känner för varandra oxå. Det finns dom som gifter sig efter 1 månad.

Om du fick chansen att bli sveriges statsminister - skulle du ta den?
Haha nja, nog hade det ju varit kul att få ställa saker till rätta åså men man skulle väl bli utbränd efter en dag.

Beskriv en perfekt frukost.
Det är ju olika varje dag. Men te och nybakt bröd är väl aldrig fel.

Du är på kareokefest & måste sjunga, vilken låt sjunger du?
Det har jag ingen aning om.

Hade du försökt ta dig igenom din värsta rädsla om du fick 50.000?
Nä inte eftersom att min största rädsla är att bli ensam eller förlora nån jag älskar. Det är inga pengar i världen värt.


40-, 50-, 60-, 70-, 80- eller 90-tal ... på vilken tid hade du velat leva i?
50 och 60-talet givetviis

Finns det något du fejkar?
Hårfärgen :D ?.

Ger du ut ditt nummer till vem som helst över internet?
Haha eh nä

Vad är du bäst på?
Bäst på nåt är jag väl inte.

Vilken person var du under skoltiden? Ex. skolans snyggaste, plugghäst osv.
Haha jadu.. Inte vet jag. Var väl en av dom som gjorde lite mer saker som "man inte fick" men jag var ju för den skull inte nån värsting.

Vilken karaktär i sex and the city skulle du vilja ha som bästa vän?
Jag kollar ju inte på det så jag vet inte hur dom är som personer förutom att en har barn och en som knullar 24/7

Vad skulle du vilja ha allra mest just nu?
Emil här

Gå genom livet utan att ha några vänner, eller aldrig nånsin ha sex igen?
Aldrig mer ha sex.



Kommentarer
Angelica Lindvall

Den här listan snor jag!! Och fan vad jag gillar din layout, det där svarta mönstret är ANGELICA.. :D

2008-12-01 @ 21:53:33
URL: http://angelica1987.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0