Dramatisk Fredag

Jag kom ju hem hit igår när Emil skulle ut och festa.. Men jag ångrade mig och åkte till Sävast med honom där Amanda hämtade mig, Jag hade tänkt umgås med henne och sova där men jag kände mig för lesen och att det skulle bli jobbigt att inte sova hemma då så jag åkte buss tillbaka till Luleå senare på kvällen och sov hemma. På natten vaknade jag mitt i allt och tänkte att jag måste kolla på telefonen.. Det gjorde jag och fick läsa att Emil var på Sunderby sjukhus för att det finns så förbannat mycket idioter i denna värld.. Tänker inte ta mer ingående vad som hände men jag kan iaf tala om att det kändes förjävligt att inte vara där med honom och samtidigt hur tur det var att jag inte var med och behövde se när det hände, Jag skulle ha dött av bara synen av att någon gjorde så mot min älskling.. Och allt blod ! Nä jag skulle dött.


Så om jag var orolig och nervös innan är jag det verkligen nu.. Hojja att folk är dumma i huvet. Och nu vill jag bara att Emil ska komma hit... Bra att han fick åka hem till Martin och sova iaf så kändes de mindre oroande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0