Bara för att

Bara för att jag inte har nåt att göra och äntar på att Emil ska komma fram till Umeå tänkte jag fylla i nån gammal lista. Kan ju vara kul.. Eller inte kul.


DITT LIV

Vad heter du?
Elina
I mellannamn? Amy & Isabell
Vart bor du? Luleå
Trivs du där? Givetvis, Allt är perfa förutom att Emil inte bor här.
Brukar du läsa horoskop? Ja, Domgånger jag läser en tidning.
Har du körkort? Tyvärr inte, men jag jobbar på det.. Ibland.
Favoritdjur? Hund ! <3
Vad spenderar du dina pengar på? Buss till Emil mest, Sen saker å kläder typ.
Festar du? Sällan numer
Sprit, cider, vin eller öl? Hm.. Ja svårt att välja. Allt går väl
Brukar du bli för full? Inte nu nåmer
Antal kuddar i sängen? 3
Kan du baka bullar? Ja kan baka allt !
Bläck eller blyerts? Bläck helst
Mc donald's eller burger king? Har aldrig ätit på BK men inte kan de va så svårt att va bättre än McD?
Är du allergisk mot något? Nej :)
Äger du ett busskort? Jaa å tur är väl de
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Röd only
Vad åt du till frukost? Hmm.. Kycklingpaj  och sallad.
Hur ser du ut idag? Ruffsig i håret efter duschen
Har du haft sex idag? Johodå
Nästa mål i ditt liv?  Körkort, Gå ut skolan med hyffsade betyg, Få ett jobb och flytta hemifrån.
Vad såg du senast på tv? Hemliga svenska rum hette det nog
Hur svarar du i mobilen? Hallå
Vem ringde du senast? Emil igår
Vad sa den du senast ringde? Att han var klar med bilen och påväg hem till mig
Antal timmar sömn inatt? 8 kanske
Sov du ensam? Neej, Med älskling
Vad innehåller din favoritnattmacka? Salami och mögelost kanske, Eller bacon kalkon och stark sås.

SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng?
Jag och Emil slummrade en stund idag
Såg dig gråta? Emil
Fick dig att gråta? Vad kan de ha vart nudå.. Kommer inte ihåg.
Du delade en drink med? Emil
Du gick på bio med? Oj.. Ingen aning. Nån jag var kompis med förut typ
Du gick på stan med? Cissi eller Tilde
Skällde på dig? Mamma

SAKER

Tar du droger?
NEVER !
Dricker du? Om jag är törstig
Vad är du mest rädd för? Att förlora Emil.. Eller att nån i familjen ska dö.
Vilka kläder sover du i? Trosor
Vart vill du gifta dig? På nån plats som har en stor personlig betydelse.
Vad hatar du verkligen? Folk som sjuger, Falska fega människor, Korkade folk
Har du varit kär? Japp, I 13 månader
Kör du? Övningskör
Har du ett jobb? Nä :(
Gillar du att ha folk omkring dig? Neej
Är du ett hälsofreak? Nej men jag är mån om min och andras hälsa


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? Neej men blivit lite lessen
Köpt någonting? Ja Bussbiljett, Mat, Fika
Varit sjuk? Nej lite krasslig bara
Sagt "jag älskar dig"? Joo
Velat säga till några att du älskar dem? Jag har ju sagt det ?
Träffat nån ny person? Nix
Saknat någon? Jo, Emil sen han for
Kramat någon? Ja
Kysst någon? Ja

SENASTE

Låt du hörde?
Ingen aning, Måste vart nån i bilen
Drink du köpte? Har aldrig köpt nån drink i hela mitt liv
Sak du stal? Kommer jag inte heller ihåg men säkert nåt jag behövde
Mat du åt? Macka och smoothie till kvällis
Gången du åt en 7-Eleven korv? Har aldrig hänt
Människa du slog? Emil..Men bara på skoj :P
Senaste stora bussresesan? Hem från Ume ?
Senaste långa telefonsamtal? Med Emil
Senaste dusch? Nyligt
Senaste irritation? Vet inte.. att jag har ont i magen nu kanske







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0