Alla goda ting är tre

Denna lista hittade jag hos Angelica1987.blogg.se


Tre saker som skrämmer mig:
    * Att bli ensam, arbetslös och värdelös
    * Vart världen är påväg
    * När jag måste gå på nån i min familjs begravning

Tre personer som får mig att skratta:
    * Fredrik & Philip
    * Jag själv
    * Hjärnstillestånd

Tre saker jag älskar:
    * God Mat

    * Mitt Bankkonto
    * Och datorn då... Fast det är lite hatkärlek

Tre saker jag hatar:
    * Korkade Människor
    * Folk som snyter sig nära mig
    * Lögner


Tre saker jag inte förstår:
    * Människan, Vem fan har uppfunnit oss med alla Celler , Dna, Nervtrådar osv och sen fått oss att funka.
    * Vad som händer när man dör
    * Och varför vi lever.. Vad är syftet med hela universum och oss ?


Tre saker som finns på mitt skrivbord:

    * Temugg
    * Vattenflaska
    * Läppsyl


Tre saker jag gör just nu:

    * Skriver en lista
    * Känner mig stressad och nervös
    * Vill äta frukost


Tre saker jag vill göra innan jag dör:

    * Leva
    * Ett lyckligt
    * Liv


Tre saker jag kan göra:
    * Bli arg lätt
    * Bli glad fort igen
    * Gnälla fort, högt och mycket


Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
   * Dig själv
   * Goda råd
   * Och såna som vet bättre än dig

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

    * Vifta på öronen
    * Busvissla
    * Kontrollera mitt humör och samtidigt bli mindre kontrollfreak


Tre favoriträtter:
    * Torkat Renkött
    * Rökt hjärta
    * Knäck



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0