Åååh

Gud vad jag har tråkigt nudå !!

Dessutom saknar jag Emil galet mycket, Han sitter på Arlanda nu och är påväg å ha kurs i Malmö.. Konstigt att det verkligen känns att han är 100 mil bort, Ja menar... Han hade ju lika gärna kunnat vara i Umeå. Men nä, Det känns att vi är jättelångt ifrån varandra så nu måste jag sakna honom jättemycket !! Hoppas iaf för hans skull att det ska gå jättebra där borta.. Kan inte tro att det är roligt att åka alldeles ensam längst bort i Sverige för att gå på en kurs man skiter i.  Stackars Älskling !


Jag har som sagt absolut ingenting att göra nu... Skrev ju klart mitt Historiearbete imorse, Har för tillfället faktiskt inga läxor tro det eller ej ! :O Eller jo... Till nästa vecka ska vi varje dag skriva ner 3 bra saker vi gjort under dagen. Så

3 saker jag gjort bra idag:

*
Tog tag i mig själv och fixade färdigt arbetet jag segat med.
* Övningskörde och det gick riktigt bra.
* Har planerat in en helg när jag ska hjälpa Amanda att baka till jul.


Och föresten... Nu snart framöver ska jag baka eget hårdbröd. Alltså... Ibland blir jag nästan imponerad av mig själv :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0