5 saker

Läste en blogg som utmanade alla läsare


-
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

  • Varje morgon plockar jag bort de hårstrån jag tappat i sängen under natten. Även dem under kuddarna.

  • Jag pratar nästan alltid med mig själv när jag är ensam hemma.

  • Jag älskar Surströmming

  • Jag är beroende av läppsyl och hudkrämer, Och JA jag säger och skriver lÄppsyl.

  • Jag älskar att inte spendera pengar. Jag älskar att summan på mitt konto bara ökar, Och att jag aldrig har några nya flashiga saker gör mig ingenting. För jag älskar mina pengar.

 Nu utmanar jag Sandra, Tilde, Emma och Amanda !

DO IT



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0