Uppdate

Hejsan kära vänner och ovänner.

Nu har jag varit på vårdcentralen å inte hade jag nå halsfluss inte, Bara något virus som ska gå över av sig själv å det var ju tur det, Emil är på vårdcentralen i Pajala nu så han ringer väl kanske sen och säger vad han fick för diagnos :p

Efter det for vi å skjussade Troja till Malin och jag övningskörde därifrån till Hertsön för att lämna Emmeli och hem sen igen. Idag gick det väldigt bra att köra.. Skitbra faktiskt men jag var tvungen att börja skrika för att jag blir så satans förbannad på folk som inte kan köra i rondeller å fan inte ens kan anstränga sig så mkt som att blinka så åtminstone folk ser vart dom ska. Ja så då blev jag då alldeles förargad. Har nyss kommit hem nu å är redan hungrig men jag lär väl få vänta en stund på middag.. Ska gå å pissa nu åsen dricka en cider å känna lugnet, Jag är så tröööött så jag tror jag måste ta en powernap fast jag redan sovit en timme idag..

Nåväl ja ska inte tråka ut er mer med mitt babbel.. Måste nog damsuga.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0