Strange

Idag är jag trött, Jättetrött... Men ändå på något konstigt vis på väldigt bra humör. Ja ni hör  ju hur fel det låter.. Äh de går nog över snart ;p

Som ni kan se här i inlägget nedan så har jag dammtorkat å det var då i grevens tid, FYYY vad dammigt det var jag borde verkligen skämmas.. Usch det var så dammigt så. Men nu är det inte det längre å va skönt det känns :) Jag gjorde körkortsfas B efter det, Den om Landsvägskörning, Mörker och Halkkörning. Det kändes lite svårt men jag fick iaf 63/70 så jag var duktig :)

Troja hon är magsjuk för att hon hade varit å ätit nå äckel när dom var ute i skogen så vi var å köpte medicin åt henne som vi for å lämnade, Å va roligt de var att träffa henne.. Sötnosen !

Nu ska jag gå å diska ur några blomkrukor och sätta ner ett par sängkläder i min flyttahemifrån-låda, Sen ska jag lyfta in ett litet bord i mitt rum. Då vet ni det.

image306

Till lunch idag: Havregrynsgröt med linfrön och kanel + mjölk och russin.
Ett Husman sport plus med ost.

Middag: Quinoa + Tomatsås med paprika och purjo.
Ett Husman sport plus med ost till det oxå :)

Nu är jag G A L E T sugen på en stor jävla godispåse !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0