Söndag

Ja det blev Pite igår..  Sen på kvällen ringde Emil å hade kommit ända från Korpis för att överaska mig men då var jag ju inte hemma så då kom han till Pite med chaufför, Hur jävla sött som helst ! :) En karl som åker 30 mil för att överaska de är bra skit :)

Idag har jag inte varit nå bakis alls trots att jag drack mkt mer än planerat... Kom hem ganska tidigt men vi somnade inte förrän mkt senare så det blev att sova rätt så länge idag.. Lagade lövbiff till lunch och sen kände vi lugnet, myste och duschade osv innan vi for på Willy å hämtade mat från Max.. Fan nu måste jag verkligen skärpa mig med onyttigheterna, Men gott var det iaf !


Nå imorron skola kanske, Får se...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0