Lite konstigt

Nu har jag läst i 2 tidningar olika annonser att man ska komma hit å dit å fira Norges Nationaldag å skriva in dikter om Norge å blabla... Jävligt konstigt tycker jag att man inte vågar fira sitt eget land för att det är rasistiskt. Så då kan man ju fira andras istället.... Svenskar är så jävla fega.



Framme i Ume:
Hade som sagt Nationella på morronen åsen åkte jag hit.. Vägen var inte såå olidlig som den är bland. Sov till pite, lyssnade musik , läste teori, pratade med Milla.. Åsånt. Åsen var jag framme.. Emil skulle komma hem senare idag ringde han å sa för att han ska skruva i sin bil. Som han ska göra imorn oxå.. Skitbil. Jag är döööödshungrig nu men säkert finns de inget att äta. Hursomhelst började jag skura toan å vika in tvätt å vädra å allt de första jag gjorde när jag kom hit.. Jag är hopplös :p


Kommentarer
tilde

när jag flyttar hemifrån kommer du väl och städar hos mig också?

2008-05-16 @ 17:44:41
URL: http://etttilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0