Good Evening

Ja, det får väl bli ett inlägg till innan det är dags för sängen..


Dagen har inte varit allt för spännande.. Jag har Tvättat, Sovit, Duschat, Lagat mat, Ätit, Lärt lillebror hur man tvättar ett handfat på rätt sätt, Fått massage i min nacke vilket inte hjälpte så mkt.

Var duktig och gick ut på en promenad.. Det var härligt väder men det hade varit roligare om man hade nån att gå med. Det får bli i helg med min vackra man.. Vi har ju faktiskt börjat med sånt och det är bra :) Dessutom är det en trevlig sak att göra tillsammans.


Imorgon blir det skola tyvärr men förhoppningsvis blir det inte långvarigt. Inte för att jag vet varför jag vill snabba mig hem när jag ändå inte har något att göra. Det är iaf frusna män imorn och jag har läängtat. Jag som inte ens gillar tv men det är mkt underhållande att se på.


Emil är med Oskar och kollar på nå bilar men när han kom hem skulle han ringa mig så jag får försöka se om jag hittar något att göra tills dess..Kanske göra en jättegod avancerad kvällsmat :)



image318


Kommentarer
Sanna

Ha en fin kväll.

2008-05-27 @ 20:46:39
URL: http://sannawiberg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0