Fredag

Man blir helt dagvild i såna här långledigheter.. Hursomhelst så vaknade jag nyss, Är ganska trött fortfarande men steg iaf upp och åt lite frukost. Emmeli är påväg hit nu å skulle leka med Troja som ska åka hem till Malin igen senare idag.


Ser inte fram emot kvällen, Emil är ju i korpis å har såå mkt att göra å Mamma ska jobba hela natten å alla andra ska säkert oxå var så hemskt upptagna. Jag vill inte sitta själv hemma..


Ööh less, kl 09.50 skulle Emmeli strax komma, Nu är klockan 12:35 å jag väntar fortfarande. Less.. Där ser ni. Aldrig nånsin kan nån passa en tid. Mamma har iaf ringt nu till vårdcentralen så dom skulle ringa upp snart.. Hon tyckte jag skulle ringa själv nu bara för jag är 18 men det tyckte inte jag. Får se då iaf om ja måste dit på nån bajsundersökning.. Gillar inte sånt.

Hahaha å på tal om bajs... När Mamma skulle tvätta kläder var de en lapp på torktumlaren att man inte skulle använda den för att de var nån idiot som hade skitit i den.. De kallar jag frescht ;p

Sen börjar jag nästan misstänka att de är min batteriladdare det är fel på för ingen av mina digitalkameror går att slå på för det är heelt slut batteri fast jag har laddat flera gånger. Dumt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0