Äntligen Hemma

Fick sluta redan 19:40 idag så det var skönt :) Såklart kunde jag inte hålla mig att vara nyttig där idag heller men det gör inget. Har stått i köket från det att jag började tills klockan 18 å skalat å hackat miljoners frukter som jag sen gjorde en paj av så dom inte skulle hinna bli gamla.. Sen har jag gjort vaniljsås och lagat Middagen åt dem. Diskat, Torkat, Städat, Tomt å fyllt diskmaskinen och allt så dagen har varit rätt rolig.

Sen har det gått lite segare efter det.. Men skönt att jag fick sluta tidigare iaf :)
Cyklade hem och har suttit här en stund, Har bestämt att göra Smörgåstårta till Morsdag för det hade både Jag & Emmeli varit sugna på länge. Sen blir det ju att käka på Exotic på Fredag oxå.. Smarr Smarr :D

Sen kommer ju Amanda på Fredag oxå så då blir det väl att gå på stan och sådant.. Hojja jag är verkligen en såndär människa som borde lära sig att leva i nuet.. Tycker ja alltid skriver bara om sånt om ska hända om flera dar :D


Hihihi... Nä, Nu äta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0