8)

Rubriken ska föreställa en nörd, En Smiley me glasögon :)


Anledningen till det är att jag känner  mig ganska så nördig som sitter vid datorn och äter frukost.. Läser bloggar och sånt viktigt :), MEN varje morgon när jag nördigt loggar in har jag redan flera läsare.. Det måste betyda att det finns fler som jag, Som läser bloggar på morronen ;p

Det är värsta finvädret ute med massa sol men ändå är det kallt... Jag som ville ha nå fina kläder. Inte massa varma. Men de är ju alltid så denna tid på året, Kallt på morgonen åsen håller man på svettas ihjäl resten av dan.


Ja asså... Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite innan jag ska till skolan, Går skitlänge idag.. Ändå till 15:20 så vi får hoppas att jag överlever.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0