28/5

Idag är ingen vanlig dag
För idag är våran 8månadersdag :)


Lika kär nu som då, Eller ja.. Mer kär nu kanske :)

Hursomhelst, Sen jag skrev sist har jag lagat en god middag som var Ris, Kasslerskivor, Broccoli och sås som var i ugnen.. Gott :) Fick en glass av Markus till efterrätt som inte var lika god ;p

Sen var det tänkt att jag skulle ut och övningsköra men jag orkade fan inte så jag ställde in det, Har iaf fått en vettig sak gjord idag å det var nån läxa om Utvecklingsstörningar. Sitter å är trött å fryser nu så jag funderar på om man skulle orka en promenad idag oxå ? Tror faktiskt jag ska göra det nu så är det inte så länge kvar att vänta på Frusna män sen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0