Vad vet jag om Emil ?

Vad heter han: Björn Emil Albin Wanhatalo

Vad har han för favorit färg: Säkert svart

Vad har han för ögonfärg: Gråblå

Klädstil: Alltid Alltid svarta jeans, nån tshirt eller tröja + skinnjacka och boots. ALDRIG nåt modernt eller bögigt :D

Har han färgat håret någon gång: Ja blondt och svart vad jag vet

Har han klippt sig någon gång: Haha ja många gånger skulle jag tro :P

Har han piercat sig: Nae

Har han tatuerat sig: Ja, Scallops på Handleden/Underarmen

Dricker han: Hela tiden jävla fyllo

Röker han: När han dricker

Snusar han: Nej de tycker han är äckligt, På tjejer iaf tihi

Vet du vad hans ex heter: Ja.. allihop

Vad heter gatan han bor på: Ja, Kvarnvägen.. Jag kan hela adressen men den lämnar jag inte ut ;D

Vad heter hans föräldrar: Ingemar & Kristina

Vad har han för mobil: 3310

Vad vill han bli när han blir stor: Han vill bo i fällan å vara hemma å hålla på me skrot hela dagarna.

Har han någon/några systrar: Ja Emma, Ida och Sara

Har han någon/några bröder: Nix

Vad är hans favoritmat: Lasagne men mest äter han korv

Vad tror du att han skulle göra om han vann 1 miljon: Jaa.. Köpa en 59's Impala tror ja

Vad brukar han göra på sin fritid: Bilar, Mopeder, Skotrar, Öl och var det nåt mer...Jo tv ! :P

Vad har han för musiksmak: Mest samma som mig typ Country å gammal rock åså. Vissa artister gillar vi väl mer och mindre åsådär.

Hur träffades ni: Eh..Första gången det var på Lulekalaset för eh 3 år sen ? Sen har vi msnat och varit otrevliga mot varann dom åren. Nu i höstas kom det dock som en blixt från klar himmel att vi blev kära i varann. Otroligt oväntat men.. Oj så rätt det kändes ;p

Hur gamla var ni då: Lika gamla som nu.. 17 och 20

Vilken klass gick ni i: Jag hade just börjat 2an och han har gått ut och jobbar på Bildahl

Vad påminner dig om honom: Det är så mkt... Låtar, Minnen, Platser, Händelser, Bilar..

Vad var det första du sa till honom: Första Första.. Kanske hej eller så.

Vad var det första han sa till dig: Säkert wöwööö knulla alla brudar... Eller så var det inte de. Men sånt säger han.. Min man.

Vad brukar ni oftast skicka sms om: Jag brukar skicka sms om det är nåt jag vill typ "Ring mig när du har rast" eller nåt. Annars är det mest när vi ska vara gulliga med varann.. Sånt snutteplutt som "Du är världens bästa jag älskar dig så mkt"

Är han beroende av någon/något: Ja, det vet jag inte faktiskt.

Vad kallar du honom: Emil, Sötost, Älskling, Min Man, Gullis. Åsså sånt jag inte kan komma ifrån.. Bajshög, Din jävla skit, Jävla jäveljävel.. åsånt.

Vad kallar han dig: Elina, Gumman, Min söta, Älskling åsånt. Sen kallar han mig alla dom dumma orden oxå :p

Idrottar han: HAHAH

Vad har ni gemensamt: Ja vi båda gillar bilar (Jag gillar Mercedes, Han hatar Mercedes). Sen skrattar vi mkt åt samma saker, Vi hatar allt och gnäller mkt på folk och annat, Vi gillar väl mkt samma musik, Båda är envisa som satan, Tjurigare än det.. Ja vi har samma humör.

Hårfärg: Brunt, Lite ljusbrunt

Vad har han för sysselsättning: Jobbar som lastbilsmekaniker på BilDahl i Umeå.

När fyller han år: 13 Maj

Vilket år är han född: Åh sånt är ja dålig på... 87a måste han ju va ;p

Gillar du honom: Förmodligen älskar jag honom Big Time



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0