Nanana

Igår hade jag skitjävla svårt att somna igen.. Whats wrooong ?
Vaknade nu vid 10 iaf, Gick till soffan, Tog upp Troja i knät å myste en stund.. Hon ska ut med Malin, Micke & Ferdinand idag till deras stuga eller nåt sånt :)

Vad jag ska göra fram tills Emil kommer de vet ja inte, Säkert ska jag dammsuga och duscha iaf. Sen ska jag bara vänta å vänta. Känns som om det är år å dar sen vi träffades när det egentligen är 4 dagar.


Eh nåväl... Jag borde äta frukost nu fast jag inte ens är sugen, Har kommit in i helt fel mat-rytm nu när ja är ledig. Äter typ frukost nån gång mitt på dan å middag vid 3 åsen svälter jagihjäl på natten. Inte bra. Ska dricka the nu iaf.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0