Lördag med Kalas och Mat

Jag vaknade tidigt imorse eftersom jag tänkt gå och småträna lite på dom här trappmaskinerna åde på Gymmet, Men när jag vaknade hade jag ont i huvet, täppt i näsan och lite ont i halsen så jag tänkte att då är det bättre att jag väntar någon dag. Har legat och halvsovit nu tills vid 11 då jag steg upp och åt en macka + drack the, Ska hoppa i duschen nu så kommer Pappa å hämtar Mig, Emmeli & Danne sen.. Vi ska till ängesbyn och äta tårta å kanske lite mat för att Jakob fyller år idag...På den internationella kvinnodagen :)

Sen när Emil kommer från korpis får han hämta mig i Ängesbyn och efter det blir det Waldorf för oss två... Jag fick pengar av Mamma så hon skulle slippa laga mat hemma hahah.. Hon är lat och jag är snål, Bra kombination :D
Nåväl, Jag tycker det ska bli romantiskt och en kul grej att göra.. Vet inte vad vi ska hitta på efter det, Emmeli tyckte vi skulle komma till dom men jag skulle gärna vilja bara vara med varann å mysa typ :)


Jaja nu ska jag sluta sega här och hoppa i duscho =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0