b-a-j-s

Nu är jag jäteirriterad... Eller sådär.. Som jag alltid har blivit hela livet när jag blir för trött... Grinig å typ arg på allt å alla men ändå inget. Det är verkligen skitjobbigt att vara vara helt sur utan att veta varför.

Hursomhelst, Mitt problem... Jag bestämde att åka till Ume imorn.. Mamma ska ringa å prata med Maj om praktiken å eftersom jag måste "jobba" på påslovet förtjänar jag att ta ledigt från skitskolan mån,tis,ons denna vecka.. Emil tyckte jag skulle komma och jag har redan packat klart allt nu osv. Tänkte ta bussen 07.50 imorronbitti men nu har jag jättemkt beslutsångest.. Jag vet inte om jag vill. Jag vill inte att Troja ska vara ensam hemma. Jag vill vara med henne eftersom hon snart flyttar. Men åker jag inte nu till Ume kan jag inte vara med Emil förrän v.14 å dit är det länge.. Hååh jag vet inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0