Uuh

Idag vaknade jag inte förrän väckarn ringde vilket är väldigt ovanligt för å vara jag.. Var så jäävla trött fast jag somnade skittidigt igår. Steg upp ändå men kände att Nä fan jag stannar hemma idag. Har ont i kroppen å huvet å är helt snorig å krasslig. Det blåser som fan å är skitkallt ute så idag ska jag bara vara hemma. Vila, Ta det lungt och dricka en massa the. Hoppas på att sjukligheten bara går åt rätt håll... Jag ska faan inte vara sjuk i helg.. Då vet du det gud :)



Heh, Jag kommer kanske med ett intressantare inlägg sen.. Just nu ska jag snoka runt i lite bloggar åsen äta frukost, Vila, Duscha å allt sånt.

Vad borde jag föresten skriva om... Asså vad av det jag skriver är intressantast att läsa om :P ?


En av mina Absoluta Favoriter, Alla kategorier !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0