Dagens

Dagens kläder: AdidasByxor och Svart Tröja, Svart linne.

Dagens frukost: Sunt&Gott med Cream Cheese och kalkon. The till det

Dagens lunch: Kött, potatis, sås och grönsaker
Dagens middag: Potatissallad, Lax och rökor. Sen 2 plättar med grädde och sylt. Nu nudlar
Dagens dricka: The, Vatten, Cider, Wiener Melange, Cacao Creme, Loka citron

Dagens sms: Fick nåt från Halebop
Dagens köp: Nada
Dagens mående: Nå.. Har varit jävligt jävligt trött men annars bara bra.

Dagens måste: Har inget kvar idag jag måste göra.
Dagens finaste: Emil, ALLTID

Dagens längtan: Helg och vara med Emil
Dagens planer: Några planer för ikväll har jag inte annat än att gå å lägga mig sen ;p
Dagens vill ha: Hmm.. Jag kommer inte på nåt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0