Uppdate

Tänkte uppdatera er lite om min intressanta dag, Emil ringde ju som sagt och skulle bli senare.. Jag började bli hungrig och ides fan inte äta korv eller köttbullar igen igen igen så jag tog upp en stek ur frysen, köpte strips och bearnaisesås :) Det regnade när jag skulle till affären men var iaf inte så kallt.. Köttet är helt tinat nu eftersom jag la det i kokhett vatten. Ska skära det i skivor nu och krydda dem så det hinner dra in lite smak.  Sen är det väl bara att vänta på att en viss herre kommer hem så vi kan eeta =)


Uppdate igeeen: Emil har fortfarande inte kommit hem och jag HATAR hans jobb, Seriöst.. När nån annan har Jour ringer inte en enda på typ 2 veckor, För Emil ringer det alltid.. Mitt i natten och på kvällen och särskilt när jag är här. Gash
Jag hade ju planerat att vi skulle äta tillsammans god mat å allt men jag som inte ätit annat än mackor idag blev så hungrig att min plan sket sig.. Jag åt då å de var gott, Köttet var jättefint och smaskigt.


Äh, Jag är less nu på att vänta. Det enda positiva är att han nog får väldigt bra lön idag när han jobbat från 07 till 22 eller mer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0