Tröööttt

Alltså jag tror snart "Trött" börjar bli min standardrubrik.. Men seriöst imorse, Vääldigt Trött!

Gick och la mig vid 23 igår och ändå somnade jag inte förrän vid 00.30, Så vaknade jag vid 04 och sen var jag dödstrött när det var dags att stiga upp kl 07. Pallrade mig iväg till jobbet iaf och hittils har vi kikat i nåt elskåp vad som var fel och sen lassat mer lysrör som vi ska med till Sunderbytippen där vi även var igår. Ska förbi på Storheden efter vi varit där så ska jag köpa lite Ökxgrejer, Typ Tandkräm och flingor. Hade nyss fika så då åt jag en halv banan och en macka med ost å en macka med smält ost ;p Drack en cacao creme till det så nu är jag lite mer mätt i magen :)

Sen ska vi på Ahlsells å kolla om mina skor kommit och mer vet jag inte. Måste väl börja packa lite till på Torsdag.


Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0