Tisdag

Hallåw, Nu är jag hemma efter en slitig dag på jobbet... Vi har varit till garaget i boden, Biltema och Öb. Bytt lite lampor och lås.. Och typ inge mer. Jag satt vid datorn ett tag och kikade bilar så hittade jag en annons som jag skrev att Emil skulle kika...  Jag hittade precis dom delarna han har letat efter jättelänge å inte hittat.. Im good ! ;) Så ja, Nu kan vi åka Buick på midsommar.. Det blir trevligt och jag ska dricka en öl eller två :)

Nu ska jag börja fixa med middagen, Det är tidigt i know men jag är hungrig så vad gör man ?
Det som står på menyn idag är en gegga med Creme fraige, Räkor, Lök, Salt & Peppar. Det ska jag äta på rostat bröd och så en liten sallad till det.. Smarrrrr !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0