Surt

Jaha mycket sömn man fick inatt då, Vaknade kl07 å blev less så jag ides inte ens försöka somna om. Steg upp och drack the men har inte ätit nån frukost än å det känns för magen skriker !

Har försökt leta igenom våra böcker för att kunna ta med nån och läsa före/efter jobbet och lediga dagar för att driva lite tid men alla är tråkiga eller så handlar dem om mord, Vem vill sitta ensam i mörkret på kvällarna och läsa om mord då blir man ju rädd. Ringde iaf Emmeli å bad henne kolla om hon har några, Annars går det väl att låna i Ökx, Kan nån ge nåt tips på bra böcker ? Helst verklighetsbaserade och självbiografier.

Idag ska jag fortsätta mina försök att bli frisk, Hur vet jag dock inte. Jag vet då iaf att jag måste äta och packa, Klippa naglarna och dammsuga. Ska ringa Emil oxå när han har lunch.








Kommentarer
Emma

Haha, vi gillar samma sorts böcker :D

2008-06-26 @ 17:30:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0