Sleepy ?

Jag tror min bajsiga förkylning har en nedtröttande effekt på mig, Jag och Emil kom ju som sagt hem vid 7 och gick å la oss.. Jag vaknade när han for vid 12 men efter det har jag bara sovit sovit sovit fram tills klockan nästan var 15. Jag har med andra ord sovit väldigt länge och hur det går att somna inatt återstår att se, Vi får väl bada eller ta en promenad eller nåt som man blir lite trött av.

Nu när jag bloggat färdigt ska jag gå och ta en macka och en kopp the eftersom jag inte hunnit äta nåt idag ännu, Sen är det bara en timme kvar tills Emil kommer från jobbet, Då far vi och handlar.. Vi ska äta nånting gott.. Lite för att fira vår 9månadersdag som är nu i helgen och då är vi ju inte med varandra. Emil är inte så mkt för efterrätter men jag tycker det är de viktigaste av allt så nåt gott ska jag nog tjata till mig Hihi :).. Jordgubbar kanske.. Eller nåt annat smarrigt. Synd att det inte finns ingredientser å formar osv här isåf hade jag ju bakat direkt :)




All Kärlek Till Min Gubbe <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0