Öh less ?

Kom fram och gick å la oss vid 01 nån gång igår.. Säkert lite senare, Var tvungen att stiga upp kl7 för att vi skulle till Gällivare och bara hämta två bilar (Trodde jag). Tydligen gick ingen av dem så det skulle  skruvas i en massa timmar.. Jag hade inte ätit något på dan så jag blev hunrig, less, uttråkad och fick ont i huvet samt röven av allt bilsittande. Nu har vi äntligen kommit tillbaka till korpis å här finns inte en enda smula att äta eftersom dom är i stugan allihop.. Det var väl tänkt att vi oxå skulle dit å äta men nu ska Emil & Skinkan å skruva i Buicken så jag vet inte när de blir.

Är väl tänkt att de ska va nå party ivkäll men jag är sjukt less efter att ha suttit i bilen mellan 08-16 idag å masssa ont i huvet så jag vet inte. Största problemet är ändå att ja inte har nå groggvirke å inget i Pajala är väl öppet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0