Nice

Tänkte berätta lite kul å bra saker...

*Nu har jag betalat tillbaka Mamma de 1000 kronor jag var skyldig henne å ändå har jag över 16.000 kvar å det var en väldigt trevlig överaskning eftersom jag hade typ 14 sist och har köpt massa saker sen dess.

*Mamma har beställt mina Arbetsskor idag som hon även ska betala åt mig.

*Ska få pengar av henne oxå så jag kan köpa lite nya kläder, Snällt tänkt av henne :)

*Mamma var nyss å köpte gotta åt oss på affärn, Väldigt snäll Mami idag :)

*Har nyss lagt in bilder från Mobilen så nu har jag för första gången verkligen kunnat se dem eftersom min display har varit trasig ganska exakt ett år nu :) (Finns endel på pixbox)


Och Tilde (Om du läser där borta)
Jag har inte sagt att du "inte fick åka" men antagligen blir jag besviken när vi bestämt så länge, planerat å pratat om det hur mkt som helst och iaf jag har längtat som fan efter att fara och nu blir det inget, Inte den här gången heller.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0