Lista

ÄR DU EN BRA FLICKVÄN: Jag gör mitt bästa :)
HUR RAGGAR DU: Jag raggar inte
VAD HETER DU: Elina
KALLAS: Elina för det mesta
VARFÖR: Haha men för att jag heter det ?
VAD HAR DU GJORT IDAG: Jobbat och Duschat
VAD SKA DU GÖRA IDAG: Äta först och främst
VAD VILL DU HELST HA NU: Körkort typ å en massa pengar
VAR ÄR DU NU: I  mitt rum
SAKNAR DU NÅGON NU: Njae, Saknar inte Emil så mkt eftersom vi var med varann igår och han kommer på Torsdag
RÖKER DU: Nej aldrig
NÄR FICK DU SENAST EN PRESENT: När jag fyllde år
VAD HAR DU FÖR PLANER TILL HELGEN: Vi ska grilla, Se Hurriganes på farmen och mer vet jag inte än :)
VILKEN FÄRG HAR DU PÅ DINA UNDERKLÄDER NU: Svarta trosor blå bh
LÄNGTAR DU TILL NÄSTA FÖDELSEDAG: Näe de kan jag väl inte påstå
VEM PRATADE DU MED SENAST: Mamma
VAD PRATADE NI OM: Sa åt henne vad jag ville ha till middag
VAD GÖR DU JUST NU: Kanske kanske är det så att jag sitter vid datorn och skriver en lista
ÄR DU PINSAM PÅ FYLLAN: Nog har det väl hänt men jag tror inte jag är så himla pinsam iaf
ÄR DU BLYG: Näe asså ja har blivit väldigt oblyg på senaste, Fast jag kanske upfattas blyg eller tillåmed dryg för att jag inte säger nåt
VILKEN TID GICK DU UPP IDAG: 07.00 fast jag ställt klockan på 07.15
NÄR KRÄKTES DU SENAST: Det var när jag fyllde år
VILKEN LÅT LYSSNADE DU SENAST PÅ: Nån Jerry Williams skiva i bilen
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT: Ja.
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG INATT: Nej
HAR DU GLASÖGON: Nej
BOR DU I STHLM, GBG ELLER MALMÖ: Eh Luleå
HAR DU SAGT "JAG ÄLSKAR DIG" TILL NÅGON IDAG: Nej
ÄR DU HOMOSEXUELL: Nejdå
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Ja det är mkt. Insekter, Äckliga lukter å massa mer
VAD SÅG DU SENAST PÅ TV: Den Gröna Milen
VEM FICK DU SMS IFRÅN SENAST OCH VAD STOD DET: Malin skrev om Troja
ÄR DET LÄTT ATT FÖRFÖRA DIG: Ja
HUR SVARAR DU I TELEFON: Hallå, Ja, Hej
VAD HAR DU FÖR INTRESSEN: Inte så många.. Göra kul saker.
FAVORITSYSSELSÄTTNING JUST NU? Ha sex haha
HAR DU DVD-SPELARE? Ja.
VAD ÄR DU RÄDD FÖR? Att vara ensam och obehövd
HAR DU GOTT BORDSSKICK? Ja det tycker jag att jag har
VAD ÄR ATTRAKTIVT? Manlighet.. Asså sånadär manliga saker.
VAR GÖR DET ONDAST JUST NU? Faktiskt ingenstans
KLIAR DET NÅGONSTANS? Nej ;p eller ja lite nu när jagbörjade tänka på det
VILKA FÄRGER PÅ KLÄDER UNDVIKER DU? Lila, Orange, Korall
NÄR SKAFFADE DU MOBILTELEFON? Mi första när jag gick i 2an
VEM ÄR DEN SNYGGASTE DU TRÄFFAT/SETT IDAG? Har inte hunnit se nån snygging
VILKEN SMAK ÄR DET I DIN MUN NU? Naturgodis, Torkad Jordgubbe.. God
VAD SPANAR DU FÖRST IN PÅ EN TJEJ/KILLE? Spanar in.. Kollar va de har för stil. Det är viktigast.
ANVÄNDER DU TANDTRÅD? Nja, Plackers men de är ju samma sak fast bättre typ
HUR MÅNGA HAR DU VARIT OLYCKLIGT KÄR I? 2 som slutade vara kär i mig medans jag fortsatte.
VILKET ÅR I DITT LIV HAR VARIT BÄST OCH VARFÖR? 2004 var kul
VAD KÖPTE DU SENAST? Bussbiljett hem
BRUKAR DU KOMMA I TID? ALLTID !
HUR KÄNNER DU DIG NU? Neutral
VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER? Svart som Johnny Cash.
KAN DU LAGA MAT? Javisst kan jag det
VAD PLUGGAR DU? Omvårdnad
ÄR DU AKTIV I SKOLAN? Mja jag är väl där nästan varje dag iaf
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR? Nja jag satt på bussen så de var väl inte skitkul direkt :)
HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB? Sommarjobb


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0