In the early morning rain

Okey det regnar inte men det är en bra låt som Foggy Mountain Rockers har gjort :)

Vaknade av mig själv klockan 07 fast jag ställt klockan på 08, Väldigt typiskt mig alltså. Hungrig och pissnödig var jag så de var  bara att stiga upp. Gjorde Fiberrostmackor med Avocado och Citronpeppar åsså drack jag the. Ska duscha om några tag för man fryser ihjäl om man duschar när man är nyvaken.


Ja jag återkommer när jag gjort lite mer vettigt :)


Jaha, Då är väl allt i stort sett klart då.. Bestämde att ta med DVD:n så man har nå att roa sig med iaf åsså brände jag en skiva för hur skulle jag överleva utan musik ? Ja.. Allt är som sagt packat och nu ska jag äta nånting mer innan vi börjar fara.


Så tycker jag alla kan vara lite sociala med mig och ringa eller skicka nåt sms då och då, Jag har gratis nu så jag kommer faktiskt att svara :D Heh


Hejdå :(


Kommentarer
Victoria

God morgon :)

2008-06-27 @ 07:57:54
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0