Fyfaan

Jag är som sagt väldigt förkyld och försöker bli frisk, Läste en massa huskurer och gjorde någon blandning av flera olika.
Kokt vatten med; Ingefära, Cayenne, Citron och honung. Det var V I D R I G T ! Och frisk blev jag då inte, Har gjort såntdär ångbad oxå eller vad det heter och det hjälpte en liten stund. Sen har jag packat i stort sett alla kläder och jag blir bara nervösare och nervösare. Jag vet inte ens hur det ser ut där jag ska bo jag vill inte vara ensam jag vill inte vara så långt hemifrån så länge jag vill inte vara utan dator och internet och ja hujjjjj. Det är verkligen hemskt.. Det värsta är ju att jag är ledig så mkt oxå å vad ska jag göra alla dom dagarna ?.. Borde ta med mig 100 böcker typ.

Nä alltså jag ska försöka att inte oroa mig så mycket i onödan, Jag menar.. Inte får jag roligare för att jag sitter här och har ångest nu. Imorn blir det att packa resterande saker och på Fredag morgon duscha och fara. ååååh tänk att sova där helt ensam oxå... FY ! :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0