Dåså

Kära vänner, Nu är det snart dags för mig. Att resa ifrån min älskade dator :(

Självklart kommer jag skriva ett farväl-inlägg imorn men ändå.. Jag måste skriva av mig för att jag är så stressad.


Det är Pajala marknad nästa helg och givetvis ska jag dit. Alltså måste min Mamma på bolaget åt mig imorn och jag har redan kollat upp busstider, Enda bussen som går efter jag slutat jobbet nästa fredag är framme i Pajala vid 21, Surt. Men det är smällar man får ta.. Jag och Emil började dock prata om att man kanske inte måste dricka på Fredan för då orkar man inte kolla Marknaden på Lördag som vi båda vill göra. Så kanske att man jobbar hela fredan, åker till stugan och känner lugnet efter det.. Sover ut och sen börjar man med att kika marknad och svettas ihjäl i solen och sen kommer väl det där traditionsenliga regnet. Men börjar dricka de gör man ändå.. Och sen vet jag inte förrän det är Söndag för då åker alla hem, Jag till Ökx å på måndag är det dags att jobba igen.


Hujj nivet det där med att leva för dagen ?.. Det suger jag på :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0