Besviken ? Nä inte alls..

För ca ett och ett halvt år sen bestämde Jag, Tilde, Sandra och Cissi oss för att åka till Bulgarien veckan före skolavslutningen.. Då blev det inget av det för att Tilde inte skött skolan och varken Cissi eller Sandra hade råd då. Då vi skulle ta det till hösten, Varför det inte blev nånting då kommer jag inte ens ihåg... Nu skulle vi ha åkt detta år oxå men då hade inte Tilde råd så vi åkte inte.... Men nu när det är jag som för en enda jävla gångs skull inte kan åka eftersom jag jobbar... Är det nån som väntar på mig ? ... Då är det inte så jävla noga va. Det är bara att åka.. Skitsamma om man planerat över ett år eller ?


Nä asså jag fattar inte varför jag ens orkar bli besviken.. Det är samma gammla visa.. När det är mig det gäller då är det inte så noga. Det är så jävla dålig stil att jag inte fattar varför jag bryr mig överhuvudtaget. Men det är väl bara att vänja sig antar jag.


Kommentarer
nisse

jag hade pengar den gången vi skulle åka, o dessutom är det bara Tilde som ska åka.

2008-06-02 @ 16:48:59
tilde

så jag ska sitta hemma och ha tråkigt istället för att åka utomlands, när du ändå ska jobba? och jag frågade dig om du skulle med, så tro inte att jag skiter i dig elina. vi skulle ju alla fyra åka tillsammans, så vi sa väl att vi skulle ta det till hösten innan skolan börjar.. och nu när jag ändå har pengar och börjar inte jobba än, så kan du ju inte bli sur för att jag åker.

2008-06-02 @ 23:36:59
URL: http://etttilde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0