Aktivt värre

Sen jag kom till jobbet i morse har vi druckit morgonkaffe och sen haft fikarast.. Så ja inte så mkt alltså. Jag har ätit mackor, druckit choklad och läst tidningar :) Nu har dom AP-Möte så jag sitter här en stund. Skönt att det bara är 1,5 timme till lunch :)

Taunusen började gå dåligt igår som sagt så Emil måste fixa med den idag å jag hoppas det går bra så han kan ta sig iväg och söka jobb och byta ett däck. + Att vi ju måste ta oss till Farmen imorn. Jaja jag hoppas det går bra iaf och att det inte är något jobbigt fel !

Öh ja... Då hade ja väl inge mer att tillägga. Jag känner mig ännu lite sjuk.. Typ trött,hängig, ont i halsen och huvet samt snorig. Got to be frisk !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0