Ååååh :( :(

Nu kan jag inte sova bara för att jag är så jävla lessen över allt.

- Jag vill skrota DSU & KUX för att slippa tänka på dem men det kostar 3000 kr. Kul inte !
- Jag saknar Emil FÖR mkt, Jättemkt på ett jobbigt sätt. Det är tomt, kallt och ensamt i sängen. Ingen ligger brevid och myser, ingen snarkar eller tar täcket.
- Jag vill inte till Ökx. Jag kommer sitta där ensam varje dag efter jag slutat och stirra i väggen och bara vara ENSAM. Jag vill inte. Jag ångrar att jag tog jobbet och jag vill bara stanna hemma.

Jag har ingen att ringa och ingen att prata med, Alla sover. Och jag känner mig så ensam så ensam.


Kommentarer
Drottningen Egoina

haha.. :P

2008-06-26 @ 07:46:07
URL: http://egoina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0