Nuså

Skönt, Nu har jag hunnit få mig nån liten stunds sömn iaf. Även om jag såklart skulle få en massa sms just när jag sov.
Imorse har jag varit flitig värre och:

*Diskat
*Ätit frukost 2 ggr innan kl 08
*Skalat och kokat potatis
*Dammsugit
*Rengjort toan

Ja det är väl vad jag han göra innan jag gick å la mig igen haha, Börjar undra om jag inte är en gamling instängd i min kropp. Har föresten packat det mesta oxå men hygiengrejer och sånt tar jag ikväll efter jag duschat.


Och här är paketet jag slog in igår. Fint för att vara mig. Jag hatar att slå in och blir alltid arg när jag gör det så Mamma får ta över. Men nu var inte hon hemma och jag klarade det fint ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0