Mep Mep

Jag tror som sagt att jag börjar bli allergisk mot mjölk eftersom jag får ont i magen så fort ja äter fil eller ost eller nå liknande.. Å vet ni ens hur hemskt det är ? Jag kan inte leva utan ost, mjukost, philadelphia, mjölk, grädde, creme fraige osv osv.. Hursomhelst ska jag hålla mig ifrån sånt några dagar åsen äta det igen för å se om det är de.. Å om det är så att det fortsätter ska jag gå på en såndär konsultation som säger vilka saker man inte tål.. Ska be till gud att detta bara är något tillfälligt !!


Ikväll ska jag sova tidigt för att orka upp imorn, Ska på banken oxå kom jag på, Det börjar bli pinsamt att mitt gamla repiga kort alltid tjorvar när man ska betala så ett nytt måste beställas.

Föresten har jag köpt en present åt Emil idag.. Så kanske jag håller den hemlig och ger honom den på vår 10månaders dag de är ju inte länge dit.. Föresten måste jag toppa håret. Å ja... Just nu väntar jag bara på att Emil ska ringa..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0