Måndag

Såja, Nu har man slagit ihjäl några timmar på stan.. Eller nån timme kanske är mer korrekt. Dagen började iaf med att jag vaknade 10.40, Steg upp och gjorde mig en Havresmoothie till frukost. Sen kom min Moster hit med en födelsedagspresent i efterskott som innehöll Ett stort rosa badlakan, Rosa skrubbduschvantar och En rosa duschcreme :)

For till stan med Mamma efter det och skulle gå på Banken, Det var över 30 nummer före oss i kön så vi sket i det och jag gick på Apoteket och köpte nya P-piller och en Bh som var på rea på H&M. Mötte Emmeli efter det och gick på Baan Thai, Dom hade inte lika bra buffe idag som dom brukar ha men det var gott och jag åt mig väldigt mätt :) Sen gick vi och kollade i lite affärer och provade jeans på Diva, Dom hade rea där så alla dyrjeans som annars kostar 2200 kostade 699 nu men tyvärr hittade jag inga i rätt storlek eller som satt någorlunda bra.

Träffade Söto-Tilde just innan jag skulle fara hem oxå ;p


Hursomhelst har dom fått in huuur mkt fina underkläder som helst på H&M, I just have to buy :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0