List

1. Vad heter du? Elina

2. Vad kallas du? Mest Elina

3. Har du piercings? Ja, Ögonbryn och öra.

4. Har du tatuering? Nej inte än.. Eller jofan en har jag ju.

5. Ska du skaffa barn? Kanske nån gång  i framtiden

6. Hur lång är du? 155

7. Har du någon fobi? Njä nog finns de väl saker man ogillar men ingen fobi

8. Värsta känslan? När någon man verkligen bryr sig om sårar en.

9. Människa som gör dig enbart glad? Det finns väl ingen som BARA för en glad ?

10. Människa som gör dig enabrt ledsen? Samma som ovan

11. Senast köpta skiva? Eddie Meduza Lp's åt Emil

12. Senast lästa bok? Oj det kommer jag inte ihåg.. Iskallt & Stenhårt kanske

13. Vem fick du senast ett blandband av? Har nog aldrig fått nåt.

14. Har du några fordon i ditt ägo? Ja 3

15. Jag vill vara? Lycklig och ekonomiskt oberoende

16. Hur ser folk på dig? Uhm jag vet inte riktigt

17. Vad vill du helst ha nu? En Emil som är hemma å myser med mig å inte behöver jobba :)

18. Är det många som läser din blogg? Njä kring 20

19. Tycker du bäst om kall eller varm oboy? Kall

20. Vad har du för intressen? De är ju som at ja inte har nåra.. Typ ha kul ?

21. Vilken var din första konsert? Kommer inte ihåg

22. Är du pinsam på fyllan? Det händer väl men ja försöker att inte vara värst

23. Är du blyg? Jag är väldigt väldigt oblyg nu om man jämför med tidigare

24. När kräktes du senast? Söndas, Bakis

25. Vad tycker du är äckligt? Insekter, Torka bajs från okända människor haha åsånt.

26. Vad tycker du om sex före äktenskap? Ja det är väl som en självklarhet

27. Hur svarar du i telefon? Hallå oftast

28. Har du varit kär i någon av samma kön? Nix

29. Är du en bra flickvän? Jag gör mitt bästa och enligt Emil är jag det så.

30. Somnar du med TV:n på? Nä fy det ogillar jag

31. Är mustasch eller skägg snyggast? Skägg då om man måste välja

32. Har du långa naglar? Lite lagomt

33. Vill du ha biologiska barn? Jafan !

34. Brukar du bli våldsam när du är arg? Nej det kan jag säga nästan aldrig händer

35. Mössa eller öronmuffar? Inget av de

36. När grät du senast? Det kan ha varit förra fredan, första dan jag skulle sova i lägenheten, ensammast i världen.. med silverfiskar och mygg. Då ångrade jag mig verkligen å ville hem.

37. Använder du klocka? Mobilens

38. Vem var du med på bio senast? Oj.. Kanske Eve eller Nina eller nån sån.

39. Hur många lampor finns det hos dig? Haha har inte räknat

40. Vem ringer du om du är ledsen? Beror ju på va de handlar om men Emil eller Amanda.

41. Vem är 21:a kontakten i din mobil? Orkar inte räkna

42. Vem är 35:e kontakten? -"-

43. Vem är 57:e kontakten? -"-

44. Nämn en sak som du gör dagligen? Dricker vatten

45. Nämn en låt som du aldrig tröttnar på? Walk of life

46. Föredrar du läsk eller vatten? Vatten !!!

47. Vad skulle du kunna äta 7 dagar i veckan? Oj, lite väl less man skulle bli. Nå med tonfisk kanske eller nån sallad de äter man ju inte så ofta annars.

48. Vem kommer du aldrig sluta älska? Jag vet att inget varar förevigt men just nu känns det faktiskt som att min kärlek till Emil är föralltid.

49. Vad lyssnar du på just nu? Datorns surr

50. Vad ska du göra nu ? Gå och göra mig frukost :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0