Kalas

Såja nu har jag överlevt ett kalas med babblande släkt och äntligen är ja hemma igen, Helt utmattad eller ganska trött iaf.
Väldigt trött rättare sagt.... Emil å jag har varit ifrån varann 4 timmar nu och jag saknar honom redan väldigt mkt..


Imorn ska jag på stan och införskaffa lite grejer samt äta lunch på Baan Thai med min syster eftersom jag gav det till henne som present. Fick 500 kronor av Mormor idag oxå fast jag inte fyllde år det minsta lilla så nu har jag fått 1400 kr sammanlagt på två dar å de känns rätt bra :) Det kommer ju gå lite pengar imorn då förstås men sen tror jag att jag ska köpa en present till Emil och en platttång åt mig själv... Nå nya underkläder är ju aldrig helt fel heller men det är länge sen jag kikat i affärer så jag får väl se om jag hittar något av intresse.


Jaja nu ska jag hursomhelst samla ork att dammsuga.


Jag och Emil i ett nötskal ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0