Äckligt

Jag läste nyss Egoina.blogg.se och hon hade skrivit ett inlägg med bild om en äcklig tampong hon hittat på golvet.


Så jag tänkte berätta nåt äckligt för er, Utan bild dock.


På Pite Cruising 07 var vi en massa folk i min lång och drack, Alla var fulla och det var mörkt i bilen.. Jag tappade nåt på golvet, Kommer inte ihåg om det var en kork, kapsylöppnare eller liknande.. Hursomhelst letade jag bara runt med handen på golvet och råkades hitta inget mindre än en nyligt uttagen äcklig äcklig tampong.. Seriöst, Hur jävla äcklig är man inteom man börjar dra ut den å kasta på golvet i nån annans bil bland 100 folk ? USCH


Ja men nu vet ni det.. Att det finns äckliga tjejer !


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0