TröttTrött

Det blir en tidig kväll ikväll... Är trött och har ont i magen. Har nyss borstat tänderna men egentligen är jag sugen på att äta nåt mer innan jag går å lägger mig.
Gjorde den goda tacogrejjen idag so vi åt hos tilde men den blev inte alls lika god hos mig.. Kanske för att jag satte färdig guacamole i den eftersom vi hade det hemma men ingen advokado. Men det var ganska gott iaf... är sugen på det nu, Måste nog äta lite iaf :) Hitills har min nyttiga vecka inte börjat bra :D haha.

Sen gick jag ut med Troja och hon drog för det mesta inte såå mkt ;p

Skola imorn med massage och sen samhälls, Jag har varit duktig och gjort mina läxor. Nästan hela iaf.



Godniiiight


Kommentarer
Spiderchick

massage låter inte helt fel... kul att ha varit saknad =)

2008-01-22 @ 08:33:32
URL: http://spiderchick.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0