Torsdag

Idag hade vi våran första Psykologi-Lektion.. Varje Torsdag här framöver kommer vi ha en över 3 timmar lång sån lektion, Är det bara jag som tycker det låter ganska så länge att sitta å lyssna å jobba om saker man inte förstår sig på ? Eller ja.. Får väl se, Jag har som sett fram emot de lite eftersom psykologi kan vara rätt intressant men när man sett nu hela häftet med allt vi ska göra så känns det jobbigt. Vi fick iaf sluta tidigare så Jag, Cissi å Tilde kikade i stan lite efter ett rött diadem till mig.. Hittade inte ett enda men en fin prickig hårbands-sjalgrej. En snygg Björn Borg väska hittade jag oxå men den var för dyr..  + Att jag hittade en billig och värsta snygg tshirt som förstås inte fanns i min storlek :(

Nu på vägen hem höll jag på somna varannan sekund i bussen.. De var jobbigt. Skulle behöva ta mig en tupplur nu så kan jag göra läxa å gå ut med Troja sen.

Saker jag måste köpa
* Svart Nagellack
* Genomskinligt överlack
* Rött Diadem/ Hårband


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0